Umeå: Efterfrågan

Hej Alla :D

Jag fick en kommentar om frörfrågan att jag skulle skriva om mitt liv i Alanya.... Inte för att jag vet vem som har kommenterat :P

Men any how,
Mitt liv i Alanya... det går inte att beskriva hur det är att leva och bo i Alanya förutom att det är underbart, det finns inget bättre liv !
Pojkvänner....ja du, pojkvän har jag haft men just nu är det komplicerat, mer än så säger jag inte.....

Resan tillbaka till Alanya är planerad i December över nyåret med mina fina flickor Fia och Mims !!
Och sen så självklart nästa säsong !!
 
Mitt liv här i Sverige har ändrats något.... har börjat jobba på sjukhuset, första dagen var idag och det känns sjukt härligt att få byta arbetsplats och lite miljöombyte, kanske var det jag behövde just nu, eller ? Ah :)

Men ska upp och jobba 6.45 imorgon så blir nog att slå på en film sen krypa isäng :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Follow on Bloglovin
VickyPuffan.blogg.se