Umeå: Sex And The City !

ligger nu i sängen och ska fortsätta med mitt sex and the city maraton på min dator eftersom min tv har gått i förtidspension :(
men asset (datorn) funkar lika bra om kanske inte bättre för har den just bredvid mig i sängen då :)
 
Jag brukar tänka när jag ser den serien asså, tänk att ha det livet... jag har tidigare sagt till min vapendragare att vi NÄSTAN är som dom ;P haha Fia är Carrie som skriver osv, och jag är..........Samatha ;) orsak, hemlig ;) haha....
men istället för New York så har vi Alanya <3
Saknar min Piffan såååå fruktansvärt mycket och även våra hajar, har faktiskt pratat med 3 av våra hajar idag, känns så skönt att få prata med dom och höra att dom mår bra, och bara få ett lite smakprov av sommaren som varit och sommaren som kommer att komma :)
Har planerat nyåret men våran älskade böss haj ;) kommer att bli crazy men det blir det väl alltid när jag och Fia är inblandade ;D
 
Anywho, Anyhow.... God natt och sov gott :D
Ciao

Kommentarer
Sofiya

Saknar/längtar!! :D weeeii <3



Blogg: http://nattstad.se/Sofiya
2012-11-12 @ 16:31:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Follow on Bloglovin
VickyPuffan.blogg.se