Umeå: like always !

Jaga nu var det ett tag sedan jag bloggade , närmare sagt över en vecka ! Shit... Och det sista inlägget skrevs när jag var i Stockholm med min älskade Piffan !! Fan vad jag saknar dig <3 går inte att beskriva med ord !

Annars är mitt liv som vanligt jobbar like always ! Men fick några trevliga meddelanden igår, det första så planerar vi resan då Piffan ska komma hit, till UMEÅ !!! <3 cant wait !
Sen det andra, är lite mer hemlig stämplad information... Jag ska nämligen inte veta vad som händer i mitten på januari men opps ;) jag vet det visst ändå :D min mage slår dubbelvålter bara av att tänka taken !!! OMG <3

Rasten är bu slut så back to work ;D


Kommentarer
Sofiya

<3 !!



Blogg: http://nattstad.se/Sofiya
2012-11-12 @ 16:29:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Follow on Bloglovin
VickyPuffan.blogg.se