Malå: Hemma i snön ! :)

Ja då var man hemma hos mamma och pappa igen :D var sjukt länge sedan jag var hemma och det känns kan jag lova ! Det är så mysigt att vara här :) imorgon ska jag försöka hälsa på alla, mormor och morfar, morbror och moster, men först på listan står äldsta systern, hennes man och mina älskade och efterlängtade syskonbarn <3 men saknar aldrig någon så mycket som man saknar barn ! Kanske låter orättvist mot alla andra men ni fattar varför :D

Jobbigt att bara vara hemma en dag, eller ja blir väl två men åker till Umeå ingen på lördag morgon eftersom jag ska jobba kväll på lördag, hoppas det blir något mys på jobbet istället :) god mat? Film ? Eller något annat roligt :D

Nu har jag myst ner mig i sängen och ser på 27 dresses :)
Sen god natt och sov gott <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Follow on Bloglovin
VickyPuffan.blogg.se